کد خبر: ۱۱۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
«خودروکار» گزارش می‎دهد؛

هیوندای، 8 شاسی‎بلند جدید تولید می‎کند

شرکت خودروسازی هیوندای از معرفی و عرضه‎ی 8 شاسی‎بلند جدید تا سال 2020 میلادی خبر داد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، این روزها رقابت خودروسازان مطرح جهان در کلاس «اس‎ یو‎ وی» یا همان شاسی‎بلند به اوج خود رسیده و یکی از دلایل این امر نیز اقبال جهانی از خودروهای کلاس شاسی‎بلند است. از این رو  تولید محصولات جدید در کلاس شاسی بلند در برنامه های پیش روی اکثر خودروسازان دیده می‎شود و حتی خودروسازانی همچون فراری که در تاریخ خود هیچ خودروی شاسی بلندی نداشته‎ اند رو به تولید این سبک خودروها آورده اند.

شرکت هیوندای موتورز کره جنوبی نیز، که سابقه خوبی در تولید خودروهای شاسی‎بلند دارد، به تازگی از برنامه‎های خود برای تولید مدل های جدید در کلاس اس یو وی خبر داده است. هیوندای اخیرا از برنامه‎ی سه ساله‎ خود برای معرفی و عرضه ی 8 مدل جدید پرده برداشته است و تا سال 2020 میلادی شاهد حضور شاسی‎بلندهای کاملا جدید یا بروز شده‎ی این خودروساز کره‎ای در بازارهای جهانی خواهیم بود.



طبق تصویری که هیوندای از برنامه‎های خود جهت راهی سازی شاسی‎بلندهای جدید به بازار منتشر ساخته است، این خودروساز به تلاش خود برای تولید و عرضه‎ی شاسی‎بلندهای جدید با پیشرانه‎های بنزینی، دیزل، سوخت هیدروژنی و برقی تا سال 2020 میلادی جهت توسعه گسترده محصولات خود ادامه خواهد داد.

هیوندای در نخستین گام خود از نسخه‎ی تمام برقی «کونا» در نمایشگاه بین المللی ژنو رونمایی خواهد کرد. گفته می‎شود این خودرو دارای توان پیمایشی بیش از 240 کیلومتر با هر بار شارژ است. همچنین نسل جدید محصولات هیوندای که از سوخت هیدروژنی بهره می‎برند از توان پیمایشی  بیش از 500 کیلومتر برخوردار خواهند بود.




مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: yenimodelarabalar.com
انتهای پیام/

روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار